RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN 2015
MINGGU 3 (12
Januari 2015 - 16 Januari 2015)
TARIKH
|
12 JANUARI 2015
|
HARI
|
ISNIN
|
KELAS
|
4S2
|
MASA
|
7.05-8.15 PAGI
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN SIVIK
|
TAJUK
|
SILIBUS PSK TINGKATAN 4
|
OBJEKTIF
|
Pelajar didedahkan dengan silibus PSK
Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku Teks PSK Tingkatan 4
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P ditangguhkan kerana
pelajar terlibat dengan orientasi
|
TARIKH
|
12 JANUARI
2015
|
HARI
|
ISNIN
|
KELAS
|
4K4
|
MASA
|
10.20 – 10.55
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
OBJEKTIF
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku Teks Sejarah Tingkatan 4
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P ditangguhkan kerana
pelajar terlibat dengan orientasi
|
TARIKH
|
12 JANUARI 2015
|
HARI
|
ISNIN
|
KELAS
|
6AK5
|
MASA
|
11.30-12.40
|
SUBJEK
|
PENGAJIAN AM
|
TAJUK
|
Pengenalan Sukatan Pelajaran Semester
Dua
-
Bahagian A – Kenegaraan
-
Bahagian B – Alih Komunikasi
-
Bahagian C - Esei
|
OBJEKTIF
|
Pendedahan kepada sukatan pelajaran
Memahami keperluan dan bentuk soalan
peperiksaan
|
KEMAHIRAN BELAJAR
|
Kemahiran belajar keseluruhan
Kemahiran menyoal
|
Aktiviti
|
Penerangan, soal jawab.
|
BBM
|
Buku Teks Pengajian AM
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses
P dan P berjalan dengan lancar.
|
TARIKH
|
13 JANUARI 2015
|
HARI
|
SELASA
|
KELAS
|
4K1
|
MASA
|
7.05-8.15 PAGI
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
OBJEKTIF
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku Teks Sejarah Tingkatan 4
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P ditangguhkan kerana
pelajar terlibat dengan orientasi
|
TARIKH
|
13 JANUARI
2015
|
HARI
|
SELASA
|
KELAS
|
6AK5
|
MASA
|
9.45-10.20
|
SUBJEK
|
PENGAJIAN AM
|
TAJUK
|
Pendedahan
cara mengarang esei yang ideal
|
OBJEKTIF
|
Menulis esei yang lengkap dan ideal
(pengenalan, isi dan penutup)
|
KEMAHIRAN BELAJAR
|
Kemahiran belajar keseluruhan
Kemahiran menyoal
|
AKTIVITI
|
Penerangan, soal jawab.
|
BBM
|
Buku
Teks Pengajian Am
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses
P dan P berjalan dengan lancar.
|
TARIKH
|
13 JANUARI 2015
|
HARI
|
SELASA
|
KELAS
|
4K1
|
MASA
|
7.05-8.15 PAGI
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku
Teks Sejarah Tingkatan 4
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P ditangguhkan kerana
pelajar terlibat dengan orientasi
|
TARIKH
|
14 JANUARI 2015
|
HARI
|
RABU
|
KELAS
|
6AK5
|
MASA
|
8.15 – 9.25
|
SUBJEK
|
PENGAJIAN AM
|
TAJUK
|
Pembahagian
kumpulan dan tajuk pembentangan
|
OBJEKTIF
|
Kaedah menulis deduktif, induktif dan
elektif (ICU)
|
KEMAHIRAN BELAJAR
|
Kemahiran belajar keseluruhan
Kemahiran menyoal
|
AKTIVITI
|
Penerangan, soal jawab.
|
BBM
|
Buku
Teks Pengajian Am
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses
P dan P berjalan dengan lancar.
|
TARIKH
|
14 JANUARI
2015
|
HARI
|
RABU
|
KELAS
|
4K4
|
MASA
|
12.05-12.40
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
OBJEKTIF
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku
Teks Sejarah Tingkatan 4
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses
P dan P berjalan dengan lancar.
|
TARIKH
|
15 JANUARI 2015
|
HARI
|
KHAMIS
|
KELAS
|
6AK5
|
MASA
|
7.05-8.15
|
SUBJEK
|
PENGAJIAN AM
|
TAJUK
|
Pendedahan
jenis –jenis graf /carta dan aspek teknikal
|
OBJEKTIF
|
Memahami keperluan dan bentuk soalan
peperiksaan,
|
KEMAHIRAN BELAJAR
|
Kemahiran belajar keseluruhan
Kemahiran menyoal
|
AKTIVITI
|
Penerangan, soal jawab.
|
BBM
|
Buku
Teks Pengajian Am
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses
P dan P berjalan dengan lancar.
|
TARIKH
|
15 JANUARI
2015
|
HARI
|
KHAMIS
|
KELAS
|
4K1
|
MASA
|
12.05-12.40
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
OBJEKTIF
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku
Teks Sejarah Tingkatan 4
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses
P dan P berjalan dengan lancar.
|
TARIKH
|
15 JANUARI 2015
|
HARI
|
KHAMIS
|
KELAS
|
4S2
|
MASA
|
7.05-8.15 PAGI
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
OBJEKTIF
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku Teks Sejarah Tingkatan 4
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses
P dan P berjalan dengan lancar.
|
TARIKH
|
16 JANUARI 2015
|
HARI
|
JUMAAT
|
KELAS
|
4K4
|
MASA
|
8.15 – 9.25
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
OBJEKTIF
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku Teks Sejarah Tingkatan 4
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses
P dan P berjalan dengan lancar.
|
TARIKH
|
16 JANUARI
2015
|
HARI
|
JUMAAT
|
KELAS
|
6AK5
|
MASA
|
10.40-11.40
|
SUBJEK
|
PENGAJIAN AM
|
TAJUK
|
TAJUK
5 : KERJA KURSUS.
|
OBJEKTIF
|
Taklimat
kerja kursus
|
AKTIVITI
|
Edaran
bahan
|
BBM
|
Kertas
kerja kursus
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses
P dan P berjalan dengan lancar.
|
No comments:
Post a Comment