RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN 2012
MINGGU 20 (14 Mei 2012 – 18 Mei 2012)
TARIKH | 14 MEI 2012 |
HARI | ISNIN |
KELAS | 4K10 |
MASA | 7.05-8.15 |
SUBJEK | SEJARAH |
AKTIVITI | PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN 2012 SUBJEK : BAHASA INGGERIS 1 |
TARIKH | 14 MEI 2012 |
HARI | ISNIN |
KELAS | 4K9 |
MASA | 8.15-9.25 |
SUBJEK | SEJARAH |
AKTIVITI | PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN 2012 SUBJEK : BAHASA INGGERIS 1 |
TARIKH | 14 MEI 2012 |
HARI | ISNIN |
KELAS | 4S2 |
MASA | 10.55-11.30 |
SUBJEK | SEJARAH |
AKTIVITI | PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN 2012 SUBJEK : BAHASA INGGERIS 2 |
TARIKH | 15 MEI 2012 |
HARI | SELASA |
KELAS | 4K9 |
MASA | 8.15-9.25 |
SUBJEK | SEJARAH |
AKTIVITI | PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN 2012 SUBJEK : BAHASA MALAYSIA 1 |
TARIKH | 15 MEI 2012 |
HARI | SELASA |
KELAS | 6RK4 |
MASA | 9.45-10.55 |
SUBJEK | PENGAJIAN AM |
AKTIVITI | Pendedahan sukatan pelajaran mengikut penggalan. (penggal 1) |
TARIKH | 15 MEI 2012 |
HARI | SELASA |
KELAS | 4K4 |
MASA | 11.30-12.40 |
SUBJEK | SEJARAH |
AKTIVITI | PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN 2012 SUBJEK : BAHASA MALAYSIA 2 |
TARIKH | 16 MEI 2012 |
HARI | RABU |
AKTIVITI | SAMBUTAN HARI GURU 2012 |
TARIKH | 17 MEI 2012 |
HARI | KHAMIS |
KELAS | 6RK4 |
MASA | 7.05-8.15 |
SUBJEK | SEJARAH |
AKTIVITI | Pendedahan contoh kertas soalan STPM penggal 1 (Bahagian A & B) |
TARIKH | 17 MEI 2012 |
HARI | KHAMIS |
KELAS | 4K9 |
MASA | 9.45-10.20 |
SUBJEK | SEJARAH |
AKTIVITI | PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN 2012 SUBJEK : PERDAGANGAN 2 |
TARIKH | 17 MEI 2012 |
HARI | KHAMIS |
KELAS | 4K10 |
MASA | 10.55-11.30 |
SUBJEK | SEJARAH |
AKTIVITI | PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN 2012 SUBJEK : PERDAGANGAN 2 |
TARIKH | 17 MEI 2012 |
HARI | KHAMIS |
KELAS | 4K9 |
MASA | 12.05-12.40 |
SUBJEK | SEJARAH |
AKTIVITI | ULANGKAJI SEJARAH |
TARIKH | 18 MEI 2012 |
HARI | JUMAAT |
KELAS | 6RK4 |
MASA | 9.40-10.40 |
SUBJEK | PENGAJIAN AM |
AKTIVITI | Pendedahan contoh soalan STPM bahagian C (Esei) |
TARIKH | 18 MEI 2012 |
HARI | JUMAAT |
KELAS | 4K10 |
MASA | 10.40-11.40 |
SUBJEK | SEJARAH |
AKTIVITI | ULANGKAJI SEJARAH |
No comments:
Post a Comment