RANCANGAN PENGAJARAN
HARIAN 2014
MINGGU 2 (6 Januari 2014 - 10 Januari 2014)
TARIKH
|
6 JANUARI 2014
|
HARI
|
ISNIN
|
KELAS
|
4K4
|
MASA
|
7.05-8.15 PAGI
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku Teks Sejarah Tingkatan 4
|
KBKK
|
-
|
NILAI/UNSUR TINGKAHLAKU PATRIOTISME
|
-
|
ISTILAH/KONSEP
|
-
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P ditangguhkan kerana
pelajar terlibat dalam pembahagian buku teks.
|
TARIKH
|
6 JANUARI 2014
|
HARI
|
ISNIN
|
KELAS
|
4K6
|
MASA
|
8.15-9.25 PAGI
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku
Teks Sejarah Tingkatan 4
|
KBKK
|
-
|
NILAI/UNSUR TINGKAHLAKU PATRIOTISME
|
-
|
ISTILAH/KONSEP
|
-
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P ditangguhkan kerana
pelajar terlibat dalam pembahagian buku teks.
|
TARIKH
|
6 JANUARI 2014
|
HARI
|
ISNIN
|
KELAS
|
4K1
|
MASA
|
11.30-12.05 PAGI
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku Teks Sejarah Tingkatan 4
|
KBKK
|
-
|
NILAI/UNSUR TINGKAHLAKU PATRIOTISME
|
-
|
ISTILAH/KONSEP
|
-
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P berjalan dengan
lancar.
|
TARIKH
|
7 JANUARI 2014
|
HARI
|
SELASA
|
KELAS
|
4K4
|
MASA
|
9.45-10.55PAGI
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku Teks Sejarah Tingkatan 4
|
KBKK
|
-
|
NILAI/UNSUR TINGKAHLAKU PATRIOTISME
|
-
|
ISTILAH/KONSEP
|
-
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P berjalan dengan
lancar. Objektif dapat dicapai.
|
TARIKH
|
8 JANUARI 2014
|
HARI
|
RABU
|
KELAS
|
4K6
|
MASA
|
10.55-11.30 PAGI
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
SILIBUS SEJARAH TINGKATAN 4
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Pelajar didedahkan dengan silibus
Sejarah Tingkatan 4
|
AKTIVITI
|
Penerangan silibus kepada pelajar
|
BBM
|
Buku Teks Sejarah Tingkatan 4
|
KBKK
|
-
|
NILAI/UNSUR TINGKAHLAKU PATRIOTISME
|
-
|
ISTILAH/KONSEP
|
-
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P ditangguhkan kerana
pelajar terlibat dalam pembahagian buku teks.
|
TARIKH
|
9 JANUARI 2014
|
HARI
|
KHAMIS
|
KELAS
|
4K4
|
MASA
|
9.45-10.20
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
BAB 1 :KEMUNCULAN TAMADUN AWAL
MANUSIA
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Menerangkan konsep tamadun dan
menyatakan enam ciri tamadun manusia
|
AKTIVITI
|
Penerangan oleh guru
Soal jawab bersama pelajar
|
BBM
|
Buku Teks Sejarah Tingkatan 4
|
KBKK
|
-
|
NILAI/UNSUR TINGKAHLAKU PATRIOTISME
|
-
|
ISTILAH/KONSEP
|
-
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P berjalan dengan
lancar.
Objektif dapat dicapai
|
TARIKH
|
10 JANUARI 2014
|
HARI
|
JUMAAT
|
KELAS
|
4K6
|
MASA
|
8.15-9.25 PAGI
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
BAB 1 :KEMUNCULAN TAMADUN AWAL
MANUSIA
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Menerangkan
konsep tamadun dan menyatakan enam ciri tamadun manusia
|
AKTIVITI
|
Penerangan oleh guru
Soal jawab bersama pelajar
|
BBM
|
Buku Teks Sejarah Tingkatan 4
|
KBKK
|
-
|
NILAI/UNSUR TINGKAHLAKU PATRIOTISME
|
-
|
ISTILAH/KONSEP
|
-
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P berjalan dengan
lancar.
Objektif dapat dicapai
|
TARIKH
|
10 JANUARI 2014
|
HARI
|
JUMAAT
|
KELAS
|
4K6
|
MASA
|
8.15-9.25 PAGI
|
SUBJEK
|
SEJARAH
|
TAJUK
|
BAB 1 :KEMUNCULAN TAMADUN AWAL
MANUSIA
|
HASIL
PEMBELAJARAN
|
Menerangkan
konsep tamadun dan menyatakan enam ciri tamadun manusia
|
AKTIVITI
|
Penerangan oleh guru
Soal jawab bersama pelajar
|
BBM
|
Buku Teks Sejarah Tingkatan 4
|
KBKK
|
-
|
NILAI/UNSUR TINGKAHLAKU PATRIOTISME
|
-
|
ISTILAH/KONSEP
|
-
|
REFLEKSI KENDIRI
|
Proses P dan P berjalan dengan
lancar.
Objektif dapat dicapai
|
No comments:
Post a Comment